• Baza znanja

SPOROČANJE OKVAR
(24 ur na dan)
01 230 40 02

SPLOŠNE INFORMACIJE
(PON-PET med 6.00 in 18.00)
01 230 40 03
gremo.naelektriko@elektro-ljubljana.si

OSTALI KONTAKTI

Pogosta vprašanja uporabnikov

Zakaj ne prejemam računa po dejanski porabi, čeprav imam digitalni števec?

Kategorija: Enostavno do prihranka

Pogoj, da se posamezno merilno mesto vključi v sistem daljinskega odčitavanja je poleg ustreznega števca tudi vgrajena komunikacijska oprema na transformatorski postaji. V primeru, da ta oprema na vašem območju še ni vgrajena, boste račun še vedno prejemali glede na predvideno porabo (po akontacijah). 

 

Ste že priklopljeni v portal Moja mreža?

Redno obveščanje o izklopih, dostop do podatkov in naročanje storitev. Brezplačno, enostavno in na enem mestu.

VSTOP V MOJO MREŽO