• Kontakt

SPLOŠNE INFORMACIJE
(PON-PET med 6.00 in 18.00)
(01) 230 40 03
info@elektro-ljubljana.si

SPOROČANJE OKVAR
(24 ur na dan)
(01) 230 40 02

INFORMACIJSKE PISARNE

OSTALI KONTAKTI

STANJE NA OMREŽJU

Glede na dejstvo, da upravljamo in vzdržujemo več kot 17.641 km nadzemnih in kabelskih električnih vodov, prekinitev dobave elektrike ne moremo v celoti preprečiti. Obljubljamo pa vam, da bomo normalno obratovalno stanje omrežja vzpostavili v najkrajšem možnem času.

V nadaljevanju boste našli informacije o trenutnih in načrtovanih prekinitvah dobave elektrike.

Kaj storiti ob prekinitvi dobave elektrike?

 

Seznam trenutnih prekinitev

Odklop Ime postaje Nadzorništvo DE
Podatki na seznamu so informativne narave ter prikazujejo stanje na energetskih napravah na srednje-napetostnem nivoju terenu z določenim časovnim zamikom. Označeno brez-napetostno stanje na obravnavani energetski napravi avtomatično ne pomeni, da je prekinjena dobava elektrike vsem uporabnikom, ki so napajani iz omenjene naprave. Elektro Ljubljana d.d. ne prevzema odgovornosti za katerekoli aktivnosti in morebitne posledice, ki so bile izvedene s strani uporabnika, na podlagi informacij pridobljenih iz obravnavanega seznama.

POMEMBNO:
V primeru, da je transformatorska postaja brez napajanja več kot 72 ur, le-ta zaradi tehničnih omejitev ni prikazana (upoštevana) v zgornjih podatkih.
Če vaše lokacije ni med evidentiranimi prekinitvami na zemljevidu ali seznamu načrtovanih prekinitev, vam svetujemo, da nas pokličete in prijavite napako na omrežju / merilnem mestu.

  

Načrtovani izklopi

RSS

Obvestila o menjavi števcev

Stran 1 od 3 PrvaPrejšnja [1]23 Zadnja

 

Naj vas izklop nikoli ne preseneti

O načrtovanih prekinitvah dobave elektrike na vašem merilnem mestu vas lahko brezplačno obveščamo preko elektronske pošte ali SMS sporočil. Preprosto izpolnite obrazec in pozabite na neprijetnosti nepričakovanega izklopa.

PRIJAVI SE NA OBVEŠČANJE

 

Kaj storiti ob morebitnem izpadu električne energije?

Zavedamo se, da je prekinitev dobave električne energije za uporabnika zelo neprijetna. Ne glede na navedeno pa se prekinitvam kljub rednemu in kvalitetnemu vzdrževanju ne moremo v celoti izogniti. Preden pa nas pokličete, predlagamo, da preverite naslednje:

  • Preverite, ali sosed ima elektriko oz. ali deluje javna razsvetljava.
  • Preverite, ali je v omarici z varovalkami ''pregorela'' katera izmed varovalk (zamenjate varovalko oz. prestavite aktualno stikalo v položaj ''ON'').
  • Preverite, ali je izklopljeno FID stikalo (vklopite ga lahko ročno s pritiskom na gumb).
  • Preverite stanje omrežja na interaktivnem zemljevidu in načrtovane izklope.

Če ste kljub upoštevanju navedenega še vedno brez električne energije, nas pokličite na telefonsko številko 01 230 40 02. Prekinjeno dobavo električne energije bomo poskušali vzpostaviti v najkrajšem možnem času.

 

Kako ravnati ob prekinitvah dobave električne energije:

  • Izključite naprave občutljive elektronike (TV, računalniki itd.).
  • Izključite vse naprave, ki brez prisotnosti predstavljajo nevarnost za ljudi in premoženje (kuhalniki, likalniki, sušilci za lase).
  • Vklopljeno pustite eno izmed luči, da boste vedeli, kdaj je dobava električne energije ponovno vzpostavljena.
  • Izogibajte se odpiranju zamrzovalnih skrinj in hladilnikov. Z vsakim odpiranjem se bistveno skrajša čas ohranjanja primerne temperature.
  • Omejite uporabo prenosnega računalnika oz. GSM aparata, ker ga boste lahko potrebovali za pomembnejše stvari.
  • V primeru da imate hišne ljubljenčke (v akvarijih, terarijih itd.), ki so ranljivi, v času prekinitve poskrbite zanje.
  • Po vzpostavitvi dobave električne energije vklapljajte porabnike posamično.
  • Takoj po vzpostavitvi dobave električne energije nekaj časa odsvetujemo uporabo dvigal.