• Baza znanja
HITRI
KONTAKT

SPOROČANJE OKVAR
(24 na dan)

01 230 40 02

NAČRTOVANI IZKLOPI

Vsi načrtovani izklopi

VSI KONTAKTI

Pogosta vprašanja uporabnikov

Kaj lahko storim, če dobim obvestilo o odstopu pogodbe o dobavi?

Kategorija: Odklop in ponovni priklop

Pogodba o dobavi je v pristojnosti vašega izbranega dobavitelja električne energije (nabor dobaviteljev v Sloveniji). Za vsa vprašanja v zvezi s tem se obrnite nanj in poskusite najti ustrezno rešitev za preklic odstopa od pogodbe o dobavi (plačilo zapadlih obveznosti na obroke itd.). Kontaktne podatke najdete na zadnjem računu za dobavljeno električno energijo.

 

Ste že priklopljeni v portal Moja mreža?

Redno obveščanje o izklopih, dostop do podatkov in naročanje storitev. Brezplačno, enostavno in na enem mestu.

VSTOP V MOJO MREŽO